tiistai 23. huhtikuuta 2013

England and Paris

Disneyland
Bournemouth
Pariisi
Hyvin alkaa mun blogi kun heti tulee kauheita kiire postauksia, mutta siis äsken oli semmonen online valmennustilaisuus kesän kielimatkalle ja rupesin nyt sit jännittämään sitä aikas paljon koska en  oikeen luota mun kielitaitoon :s

Lontoota
Eli minä ja mun kaveri Johanna lähdetään 16.6 Kielimatkalle. Se on oikeestaan myös syy miksi tein tän blogin, että saisin helposti sieltä sitten kerrottua kuulumiset mahdollisimman monelle. Meidän matka menee siis ainakin tän hetken tietojen mukaan näin: lennetään ensin Pariisiin ja ollaan siellä kaksi yötä, jotka yövytään nuorisohotellissa. Pariisissa meidän ohjelmaan kuuluu ilmeisesti jokin kiertoajelu, shoppailua ja/tai nähtvyyksiä ja Diisneyland. Koskaan ei voi olla liian vanha hehkuttamaan Disneylandia! Oikeesti JEE!! :) Pariisista mennään bussilla Bournemouthiin,joka on meidän varsinainen kielimatka kohde.

Bournemouth on Englannin etelärannikolla 170km päässä lontoosta sijaitseva Kaupunki jossa on noin 170 000 asukasta eli on se vähän isompi kaupunki kun tämä meidän Lapua. Se on siis merenrantakaupunki ja tunnettu 8km pitkästä hiekkkarannasta :) Oli kyllä hyvä muuten että rupesin kirjottamaan tänne tästä koska ei mulla aiemmin ollu tullu mieleenkään miettiä mitään bournemouthin asukaslukua.. Tuolla me siis asutaan isäntäperheissä 2-4 ihmistä yhdessä perheessä. Isäntäperhetiedot saadaan vasta viikkoa ennen matkaa ja mua kyllä jännittää vähän että millainen perhe se on.. Samassa kielikurssiryhmässä on ihmisiä ainakin skandinavian maista ja sitten voi olla myös esim. Saksasta, Ranskasta, Italiasta, Espanjasta yms. (perheessäkin voi olla muitakin kun suomalaisia) Siellä perheessä sitten asutaan kolme viikkoa ja käydään Bournemouth and Pool Gollegella koulussa ja ilmeisesti kaks kertaa Lontoossakin :) Kielikurssi loppuu 9.7 ja mä jään sinne vielä viideksi päiväksi kun meidän perhe tulee kans sinne ja mennään mun serkuille jotka muutti tammikuussa Pooliin, Bournemouthin naapuri kaupunkiin

Tuolta Englannista yritän kesällä postailla niin paljon kun mahollista, muuten tää postailu voi olla aika satunnaista. Nyt mun pitäis kirjottaa huomiseksi yks aine loppuun, lukee vähän kokeeseen ja tehä läksyt että kiirettä pitää. :s

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti