sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Vähän leffoja ja muuta

Mä pidin eilen vaan laiskottelu päivää ja katoin kolme leffaa, jotka tuli TVstä ja sit kävin vielä vuokraamassa ärrältä tän Piin elämän. Ja oli kyllä ihan mahtava, varmasti ansainnu kaikki Oscarinsa, kannattaa todellakin kattoo!:) Sit katoin kans Sundays at Tiffany's, Mr. Jones ja 2012. Sitten oon jo pitkän aikaa miettiny että pitäis kattoa semmoset leffat Huuliharppukostaja ja Kellopeliappelsiini ihan vaan noiden nimien takia, mutta enpä vieläkään saanu aikaseksi niitä mistään ettiä.
"Olemassa on siis vain se mitä tapahtuu ja se mitä ei tapahdu. Ei mitään sellaista kuin 'pitäisi'."

Tän Terry Pratchhetin Valtion luin jo pääsiäisenä, mutta mun oli tänään ihan pakko lukea viimmeiset kappaleet uudestaan kun ne on vaan niin ihania ja vähän epätavallisia! Kirjassa siis kaksi nuorta, joilla ei ole yhteistä kieltä, joutuu opettelemaan kaiken yksin autiolla saarella, jolle on iskenyt hyökyaalto. Tässä  on myös valtavasti semmoisia ns. elämän perustotuuksia tai viisauksia että oon ihan koukussa. Pitää varmaan lukea jotain muutakin tältä kirjailijalta. Suosittelen kyllä ihan kaikkille. :)

Taas vähän tämmöinen turha postaus, mutta mulla ei vieläkään oo mitän kunnon kuvia, kun mun kamera oli Johannalla lainassa JBn keikalla. Anteeksi siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti